OBCHODNÍ PODMÍNKY 13.11.2020
1. Úvodní ustanovení
1.1.
Tyto obchodní podmínky (dále jen "obchodní podmínky") platí pro nákup v
běžném a internetovém obchodě mydlarnauzamku.cz, tj. upravují vzájemná
práva a povinnosti provozovatele obchodu (dále jen "prodávající") a
jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen "kupující"), (společně též
"smluvní strany") vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy
(dále jen "kupní smlouva") uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím
prostřednictvím běžného či internetového obchodu prodávajícího.
Internetový obchod je prodávajícím provozován na internetové adrese
mydlarnauzamku .cz, a to prostřednictvím webového rozhraní (dále jen
"webové rozhraní obchodu").
1.2. Obchodní podmínky dále upravují
práva a povinnosti smluvních stran při využívání webové stránky
prodávajícího umístěné na adrese mydlarnauzamku .cz (dále jen "webová
stránka") a další související právní vztahy.
1.3. Ustanovení odchylná
od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná
ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních
podmínek.
1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí
kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v
českém jazyce.
1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit
či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti
vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2. Uživatelský účet
2.1.
Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může
kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého
uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále
jen "uživatelský účet"). V případě, že to webové rozhraní obchodu
umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace
přímo z webového rozhraní obchodu.
2.2. Při registraci na webové
stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a
pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující
při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím
v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím
považovány za správné.
2.3. Přístup k uživatelskému účtu je
zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat
mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho
uživatelského účtu a bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost
za porušení této povinnosti ze strany kupujícího.
2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
2.5.
Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy
kupující svůj uživatelský účet déle než 24 kalendářních měsíců
nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní
smlouvy (včetně obchodních podmínek).
2.6. Kupující bere na vědomí,
že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s
ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení
prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení
třetích osob.
3. Uzavření kupní smlouvy
3.1. Webové rozhraní
obchodu obsahuje seznam zboží nabízeného prodávajícím k prodeji, a to
včetně uvedení cen jednotlivého nabízeného zboží. Ceny nabízeného zboží
jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty. Nabídka prodeje zboží a ceny
tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve
webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost
prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
Veškeré nabídky prodeje zboží umístěné ve webovém rozhraní obchodu jsou
nezávazné a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně
tohoto zboží.
3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o
nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech
spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu
platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České a
Slovenské republiky.
3.3. Pro objednání zboží vyplní kupující
objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář
obsahuje zejména informace o:
- objednávaném zboží (objednávané zboží "vloží" kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
- způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
- informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako "objednávka").
3.4.
Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno
zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s
ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při
zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu
kliknutím na tlačítko "Potvrzuji objednávku". Údaje uvedené v objednávce
jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po
obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou
poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v
uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen "elektronická adresa
kupujícího").
3.5. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na
charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané
náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky
(například písemně či telefonicky).
3.6. Smluvní vztah mezi
prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky
(akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou
poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
3.7. Kupující
bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to
zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily kupní
smlouvu (včetně obchodních podmínek).
3.8. Kupující souhlasí s
použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy.
Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku
v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové
připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.
4. Cena zboží a Platební podmínky
4.1.
Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy
může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
- v
hotovosti na základě předchozí osobní dohody smluvních stran v
provozovně prodávajícího na adrese U Zámku 1991/8, 415 01 Teplice
- v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
- bezhotovostně převodem na účet prodávajícího (dále jen "účet prodávajícího");
4.2.
Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také
náklady spojené s balením a dodáním zboží. Není-li uvedeno výslovně
jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
4.3.
V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní
cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní
cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.
4.4. V případě
bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží
společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní
platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem
připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
4.5. Prodávající je
oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k
dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.5), požadovat uhrazení celé
kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu.
4.6. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
4.7.
Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně
závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb
prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad - fakturu.
Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad - fakturu
vystaví prodávající kupujícímu a zašle jej v elektronické podobě na
elektronickou adresu kupujícího.
5. Odstoupení od kupní smlouvy
5.1.
Kupující má v souladu s ustanovením § 53 odst. 7 zákona č. 40/1964 Sb.,
občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "občanský
zákoník") právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od
převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu
prokazatelně doručeno do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, a to na
adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty
prodávajícího info@mydlarnauzamku .cz.
5.2. V případě odstoupení od
smlouvy dle čl. 5.1 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku
ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do 3 pracovních dnů od
odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Zboží musí být
prodávajícímu vráceno nepoškozené a neopotřebené a v původním obalu.
5.3.
Ve lhůtě deseti (10) dnů od vrácení zboží kupujícím dle čl. 5.3
obchodních podmínek je prodávající oprávněn provést přezkoumání
vráceného zboží, zejména za účelem zjištění, zdali vrácené zboží není
poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno.
5.4. V případě
odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající
kupní cenu (bez nákladů vynaložených na dodání zboží) kupujícímu
nejpozději do deseti (10) dnů od skončení lhůty na přezkoumání zboží dle
čl. 5.4 obchodních podmínek, a to bezhotovostně na účet určený
kupujícím. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit kupní cenu v hotovosti
již při vracení zboží kupujícím.
5.5. Kupující bere na vědomí, že
pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně
spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu
škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající
oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní
ceny.
6. Přeprava a dodání zboží
6.1. Způsob doručení zboží určuje
prodávající, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak. V případě, že je
způsob dopravy smluven na základě požadavku kupujícího, nese kupující
riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
6.2.
Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo
určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při
dodání. Nepřevezme-li kupující zboží při dodání, je prodávající oprávněn
požadovat úhradu nákladů, které vynaložil za dopravu zboží na místo
určené v objednávce a rovněž poplatek za uskladnění ve výši 30% (slovy:
třicet procent) z kupní ceny zboží a dále je oprávněn od kupní smlouvy
odstoupit.
6.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno
zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem než bylo uvedeno v
objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným
doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
6.4.
Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat
neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně
oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o
neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce
převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží
splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější
reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.
6.5. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit dodací podmínky prodávajícího.
7. Odpovědnost za vady, Záruka a reklamace
7.1.
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího
za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, se řídí příslušnými
obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 612 a násl. občanského
zákoníku).
7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná
věc je ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní
smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti
smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem
popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě
jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá
požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře
nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci
uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.
7.3. Na veškeré zboží je poskytována záruční doba 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na následující případy:
- zboží bylo poškozeno nevhodným, nebo neodborným zacházením,
- zboží bylo poškozeno přírodními živly,
- zboží bylo poškozeno běžným opotřebením.
Záruční
doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím, a tato se případně
dále prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v reklamaci. Dojde-li k
výměně zboží, počíná běžet nová záruka v délce 24 měsíců.
7.4. V
případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, má kupující, v
závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky tato práva:
-
jde-li o vadu odstranitelnou, právo, aby byla bezplatně, včas a řádně
odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu
odstranit, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující
požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu
součásti, není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou
slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit,
- jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy,
-
jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo
opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží
nebo odstoupení od kupní smlouvy,
- jde-li o vady neodstranitelné,
které nebrání řádnému užívání věci a nepožaduje-li výměnu věci, právo na
přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.
7.5.
Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu
informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Kupující může oznámit
oprávněnou reklamaci jednou z následujících možností:
- na e-mailovou adresu provozovatele: info@mydlarnauzamku.cz,
- telefonicky na tel. č.: +420 733 643 200 nebo
-
poštou na adresu provozovny a následně (bez čekání na výzvu) zaslat
nebo doručit reklamované zboží v případě možnosti v originálním obalu
nebo vyhovujícím přepravním obalu, s popisem závady a kopií prodejního
dokladu na adresu provozovny. Je taktéž vhodné uvést, o jaký způsob
vyřízení reklamace žádáte (oprava, výměna, odstoupení, sleva - viz
výše).
7.6. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez
zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace
(uplatněním reklamace se rozumí doručení zboží prodávajícímu,
nedohodnou-li se strany jinak). Lhůtu 30 dnů je možné po uplatnění
reklamace prodloužit po domluvě s kupujícím - takové prodloužení nesmí
být na dobu neurčitou nebo nepřiměřeně dlouhou. V případě nedodržení
lhůty k vyřízení reklamace se má za to, že vada na věci skutečně
existovala a kupující má stejná práva, jako by se jednalo o vadu
neodstranitelnou (viz výše). O vyřízení reklamace musí prodávající
kupujícího informovat - do té doby se má za to, že reklamace vyřízena
nebyla.
7.7. Reklamační protokol (potvrzení o tom, kdy kupující právo
uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace
kupující požaduje) je zaslán kupujícímu emailem bezprostředně po přijetí
reklamace. Dále prodávající vydá bezodkladně po vyřízení reklamace
kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně
potvrzení o provedení opravy a době trvání reklamace. Pro případ
zamítnuté reklamace prodávající kupujícímu vydá písemné odůvodnění
tohoto zamítnutí.
8. Další práva a povinnosti smluvních stran
8.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
8.2.
Kupující bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti
tvořící webové rozhraní obchodu (včetně fotografií nabízeného zboží)
jsou chráněny autorským právem. Kupující se zavazuje, že nebude
vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit
neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo
další součásti tvořící webové rozhraní obchodu.
8.3. Kupující není
oprávněn při využívání webového rozhraní obchodu používat mechanismy,
programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv
na provoz webového rozhraní obchodu. Webové rozhraní obchodu je možné
užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků
prodávajícího a který je v souladu s jeho určením.
8.4. Prodávající
není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu
ustanovení § 53a odst. 1 občanského zákoníku.
8.5. Kupující bere na
vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku
zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové
stránky v rozporu s jejich určením.
9. Ochrana osobních údajů a zasílání obchodních sdělení
9.1.
Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je
poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění
pozdějších předpisů.
9.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto
svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační
číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty a telefonní
číslo (dále společně vše jen jako "osobní údaje").
9.3. Kupující
souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely
realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely zasílání
informací a obchodních sdělení prodávajícímu.
9.4. Kupující bere na
vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém
uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu)
uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu
informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
9.5.
Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí
osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou
osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány
třetím osobám.
9.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu
neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě
automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným
způsobem.
9.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou
přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí
osobních údajů. Kupující prohlašuje, že byl poučen o tom, že souhlas se
zpracováním osobních údajů může ve vztahu k prodávajícímu odvolat
písemným oznámením doručeným na adresu prodávajícího.
9.8. V případě,
že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5)
provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou
soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem,
zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich
zpracování, může:
- požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
-
požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý
stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění
nebo likvidaci osobních údajů. Je-li žádost kupujícího podle předchozí
věty shledána oprávněnou, prodávající nebo zpracovatel odstraní
neprodleně závadný stav. Nevyhoví-li prodávající nebo zpracovatel
žádosti, má kupující právo obrátit se přímo na Úřad pro ochranu osobních
údajů. Tímto ustanovením není dotčeno oprávnění kupujícího obrátit se
se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů přímo.
9.9.
Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu
prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za
poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu
nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
9.10.
Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím,
službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a
dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na
elektronickou adresu kupujícího.
10. Doručování
10.1. Nebude-li
dohodnuto jinak, veškerá korespondence související s kupní smlouvou musí
být druhé smluvní straně doručena písemně, a to elektronickou poštou,
osobně nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb
(dle volby odesílatele). Kupujícímu je doručováno na adresu elektronické
pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu.
10.2. Zpráva je doručena:
-
v případě doručování elektronickou poštou okamžikem jejího přijetí na
server příchozí pošty; integrita zpráv zaslaných elektronickou poštou
může být zajištěna certifikátem,
- v případě doručování osobně či prostřednictvím provozovatele poštovních služeb převzetím zásilky adresátem,
-
v případě doručování osobně či prostřednictvím provozovatele poštovních
služeb též odepřením převzetí zásilky, odepře-li adresát (popřípadě
osoba oprávněná za něj zásilku převzít) zásilku převzít,
- v případě
doručování prostřednictvím provozovatele poštovních služeb uplynutím
lhůty deseti (10) dnů od uložení zásilky a dání výzvy adresátovi k
převzetí uložené zásilky, dojde-li k uložení zásilky u provozovatele
poštovních služeb, a to i v případě, že se adresát o uložení nedozvěděl.
11. Závěrečná ustanovení
11.1.
Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah
založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak
strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena
práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
11.2.
Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského
oprávnění a činnost prodávajícího nepodléhá jinému povolování.
Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný
živnostenský úřad.
11.3. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek
neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných
ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co
nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není
dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy
či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
11.4. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
Kupující
souhlasí s těmito obchodními podmínkami platnými a účinnými v momentu
odeslání své objednávky a je jimi vázán od momentu uzavření kupní
smlouvy.
Kupující odesláním své objednávky stvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a že s nimi souhlasí.
Teplice, 13.11.2020
Velkoobchodní prodej
Prodej za velkoobchodní ceny je určen pro obchodníky s platným živnostenským listem.
V případě zájmu o velkoobchodní podmínky nás prosím kontaktujte na nfo@mydlarnauzamku.cz.